17.8.07

016 Παλιοψέυτες...

3 μήνες γ@μ@τη μου παρακολουθούσα ειδήσεις για να "εντοπίσω" την πιθανή ημερομηνία των εκλογών... Έτσι κι εγώ θα τακτοποιούσα την άδειά μου κάπου εκείνη την εποχή για να μεταβώ στην Ελλαδα για να ψηφίσω...
3 μήνες γ@μ@τη μου όλοι της κυβέρνησης διαβεβαίωναν πως θα λήξει κανονικά η 4ετία. Οι πάντες, βγάζανε ψέυτες και συκοφάντες αυτούς που μιλούσαν για πρόωρες εκλογές.
Κι εγώ πήρα όλη μου την άδεια για φέτος...
Ξάφνου, πάλι μετά από μία μέρα άρνησης "κυβερνητικού υπαλλήλου", ανακοινώνει η κυβέρνηση εντελώς φυσιολογικά πως έχουμε (ή μάλλον έχετε πλέον) εκλογές! Τώρα οι ψέυτες ποιοί είναι; Και τόσο φυσικά το ανακοίνωσαν, σίγουροι πως μιλάνε σε μ@λ@κες ψηφοφόρους και μ@λ@κισμένο λαό, που κανείς δεν αναφέρθηκε στα ψέματα των 3 τελευταίων μηνών (και τελευταίων δεκαετιών)...
Αν ψεύδονται τόσο απλά και φυσικά σε κάτι τέτοιο (δεν μπορούσαν βρε γ@μ@τη μου να αφήσουν μια υπόνοια, να πούνε "θα δούμε", "κάτι μπορεί να γίνει" κ.λ.π.) πόσο ψεύδονται σε ότι άλλο έχουν πει...
Μ@λ@κισένοι πολιτικοί και πολιτικοποιημέμοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: